2003.12.24. Suzuki GSX 750F

Roland írta,
2 óra 34 perckor,
Motor témakörben.
2002 nyarának végén lehetett elõször olvasgatni a kellemetlen híreket, hogy január 1-tõl változni fog az ÁFA törvény. A változtatások szerint a 125 ccm-nél nagyobb hengerûrtartalmú motorkerékpárok bruttó árából nem lehet majd visszaigényelni az ÁFA-t. Mint azt tudjuk, a hír igaznak bizonyult és sok kereskedõ csak pislogott a decemberi eladási statisztikákat nézegetve. Vették a mocikat, mint a cukrot.

GSX 750F
GSX 750F
GSX 750F
GSX 750F

GSX 750F
GSX 750F
GSX 750F
GSX 750F

Ekkor tettem én is szert egy fekete Suzuki GSX 750F-re. Összességében egy nagy túrahajó, királyi kényelemmel, elavult, ám kiforrott technikával. A design meg ízlés dolga - nekem kifejezetten tetszett. Meglepõ módon errõl is van egy teszt, amit itt lehet elolvasni. Sajnos kevés cikk és teszt érhetõ el magyar nyelven errõl a géprõl.

Menetstabilitása jónak mondható, bár nem az a kanyarvadász típus. Egyenesfutása tökéletes, szélvédelem 140-ig teljesen jó. Fogyasztás 5-6 liter között volt, átlagos hatótávolság 250 km. A hátsó gumi 10000 km után is szalonállapotú volt - ergo nem tapadt semmit. Márciusban meg is karcoltam a gépet egy Dobogókõ-túrán. Szerencsére az ijedtség nagyobb volt, mint a tényleges kár. Nyárra rendbetettem a gépet, innentõl fogva óvatosabb voltam a vassal. 2003 november 6-án adtam el. Sok szép emlék fûz hozzá. Részletesebb benyomásaim elolvasásához ide kell kattintani. További honlapok: 1, 2, 3, 4, 5.



Hozzszlsok
Norbi mondta [2006.02.19. 12 óra 33 perckor]:

szerintem is jól néz ki a mûszerfal.
Roland mondta [2006.02.20. 12 óra 02 perckor]:

Kicsit ódivatú a mûszerfal, viszont abszolút funkcionális és jól leolvasható. A lég-olaj hûtés hõfokjelzõje eleinte hiányzott, késõbb rájöttem, hogy ez teljesen felesleges (vélhetõen ezért sem rakták rá).
Imi mondta [2008.03.15. 21 óra 06 perckor]:

Sziasztok! A gyári gumikkal én is sokat csúszkálok. Elhatároztam, hogy most tavasszal lecserélem. A gyári méret 150x70-s. Kicsit szélesebbet és puhább keveréket tennék rá.Egy 170 vagy 180-sal van valakinek tapasztalata?
Gyõzõ mondta [2008.06.04. 15 óra 39 perckor]:

Felejtsd el a nagyobb gumit! Ha felraksz ra egy olyan hatalmasat, elegge rosszul jarhatsz. Erre a felnire max a 160/60 megy ra, de mar az is kicist tulzas. igaz nem olyan dogos, de sokkal jobbak a menettulajdonsagai ezzel a merettel. Nekem most Metzeler Z6 volt fent, de eleg hulyen kopik, nekem nem tetszett, igy most egy Conti roadattac kerult ra..
Sokkal fordulekonyabb igy...
Tibi mondta [2009.02.01. 18 óra 24 perckor]:

Sziasztok! 50km/h-ról száraz, jó aszfaltos úton, jó idõben hány méteren tudtok megállni? Erre vagyok kíváncsi, sürgõs, köszi, szasztok!
rolika mondta [2010.02.17. 15 óra 41 perckor]:

hello en csak annyit mondanek hogy mindig utaltam a suzukit soha nem vettem volna de 1 ismerosom altal kaptam 1 2004-es gsxf 750-est kolcson mert kaptam 1 futar allast es nem volt motorom de 1 nyar alatt megtett 10000 km utan azt mondom hogy nem kellene mas kelloen kenyelmes eros varosban is nagyon jo fordulekony nem fogyaszt sokat 2 szemelyel is jo vele menni en az m3-as autopalyan megneztem mit bir 248-at mutatott az ora de 220 utan minden 1-es kilometer 1 perc volt es mar konyorogtem az istenhez hogy beerjek miskolcra a kutra mert ugy ment a benzinora lefele mint a fordulat felfele de normal hasznalatnal 5 l korul kajal a gumi tenyleg csuszik 1 szer majdnem beestem 1 kocsi ala de patka lett szerencsere nem serultem se en se a motor.ha van kerdesetek irjatok nyugodtan szivesen valaszolok.email cimem randok@freemail.hu sziasztok ja es ha lecserelitek a gyari dobot eleg szep hangot tudtok kihozni belole nekem 1 finster volt rajta csao ui.:elotte volt cbr-em utana er6f-em is es meg sorolhatnam tehat volt mihez viszonyitanom
B András mondta [2011.01.05. 13 óra 43 perckor]:

Sziasztok!
Jó, hogy megtaláltam ezt az oldalt, mert én nagyon kezdõ motoros vagyok! Igazából a gyakorlati vizsga márciusban várható, ha az idõ engedi!
Január 4-én sikerült vennem egy 2006 évjáratú Gsx750 F-et, bordó, és nagyon szép. Már a kezdetektõl nagyon tetszett nekem. Most próbálom begyûjteni róla az összes olyan infot, ami nem szerepel pl. a forgalmiba.
Egyenlõre itt az udvarba keringek vele egyesbe, próbálom szokni, nagyon masszív, és biztonságos is. Ezen Dunlop sportgumik vannak.
Az lenne csak a kérésem, hogy írjátok meg milyen és mennyi olaj kell a szervízeléshez, milyen gyertya kell majd bele, légszûrõ....
13700 km van benne. Elõre is köszönöm!
bucó mondta [2011.01.27. 20 óra 40 perckor]:

sziaszkot. 3.5 liter oil ha szûrõt is cserélsz.
B Andras mondta [2011.02.06. 20 óra 09 perckor]:

köszi
zsozso mondta [2011.08.10. 13 óra 36 perckor]:

Ha tudja valaki légyszi írja meg: GSX 750F 2000-es kiadás: benzincsap állásai mit jelentenek? Mert úgy jártam, hogy még a pirosat alig érte el a benzinmutató, 180 km/h-nál elkezdett fulladni és leállt. Kis idõ után beindult és hazamentem vele. Hozzászólást köszi!
TT mondta [2011.12.07. 21 óra 52 perckor]:

ON: Nyitva (mindig így hagyd). RES: Tartalék. PRI: Mindig nyitva, akkor is, ha a kulcs nincs gyújtáson és a motor nem jár. Egy darabig akkor tedd így, ha ON-ban kifogy és át kell állítani tartalékra, vagy ha heteket állt a motorod, pl. télen.




Ha mondandd van...

Tagknt kell belpned ahhoz, hogy hozzszlhass a bloghoz.