2005.03.15. Aprilia RS250

Roland Ă­rta,
14 Ăłra 30 perckor,
Motor témakörben.
Az olasz konstruktõrök ebbe a modellbe a Suzuki negyedliteres, V2-es, kétütemû erõforrását építették be, amelyet saját fejlesztésû vázzal, Brembo fékekkel, Showa villával és Sachs rugóstaggal fûszereztek meg. A motort Németországból hoztam még a regisztrációs adó bevezetése elõtt, érdeklõdõk itt olvashatják a forgalomba helyezés nehézségeit. A paripáról tudni kell, hogy kizárólag pályahasználatra vásároltam, közúton nem akartam motorozni vele. Tavaly még alkalmam nyílt kivinni a gépet a Hungaroringre, az ott szerzett tapasztalatokat röviden össze is foglaltam. A szezont követõ hosszú téli estéket a motor már Dunakeszin töltötte, Aszalósék mûhelyében. Ez idõ alatt felkerült a biciklire egy Jolly Moto kipufogószett, a súlycsökkentés érdekében pedig leszereltünk a felesleges alkatrészeket. Ezt követõen már csak egy alapos tisztogatás volt hátra.

Aprilia RS250
Aprilia RS250
Aprilia RS250
Aprilia RS250

Aprilia RS250
Aprilia RS250
Aprilia RS250
Aprilia RS250

Annak idején a RiDE magazin publikált egy összehasonlító tesztet az Aprilia RS250-rõl. Ehhez hasonló, kétütemû gépeket felvonultató írás jelent meg itt is. Az igazán fanatikus érdeklõdõk az angol nyelvû cikkek közül csemegézzenek. Akinek szüksége lenne egy Aprilia RS250 owner's manual-ra, letöltheti innen. További honlapok: 1, 2, 3, 4, 5, 6.



Hozzászólások

Erre a cikkre olvasói visszajelzés még nem érkezett.




Ha mondandód van...

Tagként kell belépned ahhoz, hogy hozzászólhass a bloghoz.