Az olasz konstrukt?rök ebbe a modellbe a Suzuki negyedliteres, V2-es, kétütem? er?forrását építették be, amelyet saját fejlesztés? vázzal, Brembo fékekkel, Showa villával és Sachs rugóstaggal f?szereztek meg. A motort Németországból
hoztam még a regisztrációs adó bevezetése el?tt, érdekl?d?k
itt olvashatják a forgalomba helyezés nehézségeit. A paripáról tudni kell, hogy kizárólag pályahasználatra vásároltam, közúton nem akartam motorozni vele. Tavaly még alkalmam nyílt kivinni a gépet a Hungaroringre, az ott szerzett
tapasztalatokat röviden össze is foglaltam. A szezont követ? hosszú téli estéket a motor már Dunakeszin töltötte, Aszalósék m?helyében. Ez id? alatt felkerült a biciklire egy Jolly Moto kipufogószett, a súlycsökkentés érdekében pedig leszereltünk a felesleges alkatrészeket. Ezt követ?en már csak egy alapos tisztogatás volt hátra.
Annak idején a RiDE magazin publikált egy összehasonlító
tesztet az Aprilia RS250-r?l. Ehhez hasonló, kétütem? gépeket felvonultató írás jelent meg
itt is. Az igazán fanatikus érdekl?d?k az
angol nyelv? cikkek közül csemegézzenek. Akinek szüksége lenne egy Aprilia RS250 owner's manual-ra, letöltheti
innen. További honlapok:
1,
2,
3,
4,
5,
6.