2006.03.09. Ismét hazaértem

Roland írta,
18 óra 12 perckor,
Motor témakörben.
A múlt szombati esõs, saras, ronda idõben kimentettük a mocit az ördög karmaiból. Hazavittük, próbálgattuk, és örültünk neki határtalanul (persze a történéseket mozgóképen is dokumentáltuk). Van tehát új bicikli, mégpedig Yamaha. Erhatos. Kérdezték itt-ott, hogy má' megin' mié' ez?

Volt ugye egy adott pénzösszeg (nem sokkal 2 mFt alatt, hitellel együtt), amit motorra szándékoztam költeni. Adott volt az is, hogy csak sportmotor jöhetett számításba. Elkezdtem hát böngészni a fenti kritériumoknak megfelelõ portékák között. A Triumph-ot kapásból hanyagoltam, az Aprilia is ment a levesbe, mert nincs ebben a kategóriában modellje (bárcsak kijönne az RSV450...), Kawából meg a 6RR tetszene (ilyen kifinomult versenytechnikát azonban csak újonnan mernék megvenni). Ducatiból egy kellemes árú, viszont karcos, kormánygátló nélküli 749 Dark-ot találtam, Berlin mellett. Erre (fõleg fék és futómû oldalról) sokat kellett volna költeni, hogy ütõképes legyen a pályán. Maradt tehát a japán szentháromság, a Honda-Suzuki-Yamaha trió.

A CBR 600RR meglepõen jól tartja az árát, hiszen Suzukiból és Yamahából ebben az ársávban majd' egy évvel fiatalabb gépeket lehetett találni a piacon. Honda tehát kilõve. GSX-R 600, vagy YZF-R6, ez volt a kérdés.

Igaz, hogy a 2004-es gixxer már korszerûbb, mint az azonos évjáratú R6 (lásd radiális fõfékhenger és féknyereg, fordított villa, stb.), mégsem azt választottam. Diadalmaskodtak ugyanis az emóciók a józan ész felett. Nem akartam géesixeres lenni, nem tetszett a Suzuki által sugárzott image (pedig csomó elõnnyel járt volna, elég csak a gixxer-klubra gondolni). Ugyanakkor az R6 nálam már bizonyított, ezt a típust jól ismerem, a külseje a mai napig megdobogtatja a szívem, és az én szintemen nem lesz igazán érezhetõ a két gép közötti teljesítménykülönbség. Hát így esett.


Most boldog vagyok, mert hétvégente egy olyan hangvillás gép nyergébe pukizhatok, amin 20 fokozatú Öhlins kormánygátló és Titanium Leo Vince dob van, ráadásul a hátsó felnin zsír új Pilot Power feszül. Hamarosan a gyári (grafit és fekete színû) idomgarnitúra felkerül a padlásra és megtörténik a 18.000-es szervíz. Az új pályaidom design-t egyelõre csak a beavatottak ismerik (nagyon ütõs lesz, ha egyszer elkészül végre). Vigyázó szemetek április elsejére vessétek...



Hozzszlsok

Erre a cikkre olvasói visszajelzés még nem érkezett.




Ha mondandd van...

Tagknt kell belpned ahhoz, hogy hozzszlhass a bloghoz.