Roland írta,
16 óra 26 perckor,
Lekváros bukta témakörben.
Azon a napsütéses vasárnap reggelen még nem sejtettem, hogy rövid idõn belül ilyen csúnyán fognak alakulni a dolgok.

Délután kettõre beszéltük meg a találkozót a Kacsóh Pongrác úti meki elõtt. Én nem sokkal egy után érkeztem meg, gondoltam egy menü még belefér az indulás elõtt. A teraszon telepedtem le, mivel nem akartam szem elõl téveszteni a lezáratlan motort. Épp az utolsó sült krumplikkal küzdöttem, amikor Attila a GSX 1.4 hátán begurult a parkolóba. Rövid "kivel-mi-történt-mostanában" eszmecsere következett, majd megérkezett Ákos, még bejáratós TDM-jén. Innen a Csiki-Bege autópláza felé vettük az irány, ahol Tamásék vártak ránk. Úgy terveztük, hogy elmegyünk egy könnyed dobogókõi kanyarvadászatra, mielõtt kezdetét veszi a "Nagy vasárnap esti motorozás" a Hungaroringen.

Nyugodt, 70-100 km/h közötti tempóban vágtunk át a városon, egészen a Pilis lábáig. Gyönyörû idõnk volt, sütött a nap, de nem volt az a gatyarohasztó meleg. Vasárnap lévén rengeteg autós, motoros, kerékpáros és gyalogos lepte el a vidéket, ezért felhõtlen kanyargásról szó sem lehetett. Mindenesetre élvezeteset motoroztunk, fõleg a fenti, jó minõségû útszakaszon. Az R6 magabiztosan falta a kanyarokat, én meg éreztem, hogy bõven vannak még tartalékok a különbözõ elemekben. Gyakorolgattam a kiüléseket is a még ropogós Spyke bõrruhában, de a visszafogott tempó nem adott lehetõséget a térdkoptatók felavatására. Attilával általában elléptünk a többiektõl, mivel Ákosnak még új volt a szerkezet, Tamás pedig frissen összeforrt kulcscsontjával és hátul kuporgó barátnõjével nem akarta felidegesíteni saját õrangyalát.

A fenti parkolóban eszegettünk, iszogattunk, majd négy óra körül Attilával Mogyoród felé vettük az irányt. Mivel kicsit késésben voltunk, az északi összekötõ hídon akartunk átvágni, pechünkre. Félúton járhattunk, amikor is robogósok és biciklisták figyelmeztettek, hogy a pesti oldalon tárt karokkal vár a rendõrség. Innentõl tehát (a nyitott dobok miatt) tologatós játék következett, tûzõ napon, bõrruhában, ami mondjuk egy monstre GSX esetében eléggé hálátlan feladat. Természetesen mire átértünk, a zsaruk elpucoltak. Késésünk tehát csak fokozódott, ezért az M3-as kivezetõ szakaszán matrica nélkül, két kiló körüli tempóban (ejnye-bejnye) csavartunk el egészen a Hungaroringig. Innentõl aztán felgyorsultak az események...



Hozzszlsok
Milestone fan club - Svájc mondta [2006.05.05. 20 óra 40 perckor]:

Mondjuk a nyitólapra inkább egy 15-ös buktát tehettél volna...:)))
Várjuk a folytatást.
Marco aus Zürich mondta [2006.05.10. 17 óra 41 perckor]:

Jaja, és a lekváros bukta után a kecsöpös csülökrõl szóló részt se hagyd ki...mellesleg mikor lesz már kint az elsõ motorom c. cikk ?...már nagyon várja mindenki....:)




Ha mondandd van...

Tagknt kell belpned ahhoz, hogy hozzszlhass a bloghoz.