Roland Ă­rta,
11 Ăłra 17 perckor,
Motor témakörben.
Tegnap este munka után elmentem gurulni. Kiugrottam Budaörsre a Yamaha importõrhöz (útközben megnéztem, hogy milyen is lett a Ducati DiBosco szalonja), majd ellátogattam Kõbányára, hogy szemügyre vegyem az ottani gokartpályát. Este sajnos már nem volt nyitva, így egy közeli parkolóban álltam neki gyakorolni. Az R6 vázgeometriája miatt a szûk helyeken történõ lassú manõverezés nekem még nem az erõsségem, ezért leginkább ezt kezdtem el gyakorolni (nyolcasok, U-kanyarok kivitelezése a "lenyomásos" kanyarodási technikával, stb.). Egy órával késõbb a fejlõdés már érezhetõ volt: alapjáraton, kettesben, koppra fordított kormánnyal tudtam bevenni a fordulókat az üres parkoló tapadós aszfaltján. Viszont ahhoz, hogy a forgalomban ezek majd elsõre jöjjenek, még nagyon sok órát kell eltöltenem a rutinpályákon...

Volt egyébként egy másik érezhetõ elõnye is az esti gyakorlásnak. Mégpedig az, hogy az esti bójázást követõen a motort sokkal könnyedebben, magabiztosabban terelgettem ide-oda a sûrû, esti forgalomban. Olyan volt, mintha szintet léptem volna a Motorozás c. szerepjátékban. Megéri gyakorolni.



Hozzászólások

Erre a cikkre olvasói visszajelzés még nem érkezett.




Ha mondandód van...

Tagként kell belépned ahhoz, hogy hozzászólhass a bloghoz.