Roland írta,
16 óra 59 perckor,
Médiaszemle témakörben.
Ez a cikk azért jó, mert végre leírja, hogy a pályamotorozás sem veszélytelen dolog. Mindenütt azt olvassuk a pályázásról, hogy ezért előnyös, meg azért hasznos (pl. nincs szembejövő forgalom, nincs fa, szalagkorlát és egyéb gyilkos tárgy közvetlenül a pálya mellett, meg egyből ott a mentő, ha baj van), de a buktatókról általában nem sok szó esik a hazai orgánumokban.

"A ringen mindig pont ugyanazokkal a kanyarokkal találkozunk, rendőrökkel pedig egyáltalán nem, s ha mégis bekövetkezik a baj, akkor pár perc alatt orvosi ellátásban részesülünk. A baj pedig be fog következni. A képességeink határait feszegetve előbb-utóbb elesünk."

Ez itt a kulcsmondat, kérem szépen. Képességeink határait feszegetve előbb-utóbb elesünk. Ha óvatosabban állunk hozzá, akkor a bukta később fog bekövetkezni. De így vagy úgy, előbb-utóbb a pálya szélén kötünk ki. Elég hozzá egy kis (akár fáradtságból eredő) dekoncentráltság, és már meg is sütöttük az aznapi buktát. Ilyen szemüveggel nézve tehát mindenképpen hasznos dolgot tár az olvasók elé a totalbike cikke, az már csak az olvasón múlik, hogy mennyire marad meg benne ez a felhívás. Ha lesz a cikknek folytatása, az szólhatna akár a pályamotoros ruházatokról is...

Ez a cikk viszont azért rossz, mert a hírszerkesztő egyszerűen lefordította az angol MCN magazin (négy euróért vett) decemberi számának egyik cikkét és leközölte azt minimális változtatásokkal. De vajon miért hiányzik a cikk végéről a forrás megjelölése?



Hozzászólások

Erre a cikkre olvasói visszajelzés még nem érkezett.




Ha mondandód van...

Tagként kell belépned ahhoz, hogy hozzászólhass a bloghoz.