Roland írta,
9 óra 34 perckor,
Motor témakörben.
A Motor Revü legújabb számában olvashatunk néhány felettébb érdekes gondolatot Talmácsi Gábor tollából. A Masterbike 2004 elnevezésû - széria gépeket összehasonlító - viadalon a Kawasaki ZX-10R bizonyult a leggyorsabbnak, 1:55:119-es köridõvel. Az egy dolog, hogy Talma a neves teszter brigád (köztük Oriol Fernandez, Markus Barth, Randy Mamola) valamennyi tagjánál jobb idõket motorozott Catalunyában és a kategóriagyõztes motorokkal is õ futotta a legjobb idõket a pályán. Az igazi érdekesség mégsem ez...


"...Összefoglalva a négy napot, azt mondhatom, hogy a 2004-es motorok mind jók, technikájuk elég magas szinten van. Maximum három másodperc van közöttük, tehát nagyon szoros a verseny a gyárak között. De hol is állnak ezek a gépek a versenymotorokhoz képest? Két héttel a Masterbike után a 125 GP legjobb körideje Catalunyában 1:50:497 volt (Jorge Lorenzo a Derbivel), én pedig 1:51:918-at mentem a Malagutival. Ez után át lehet gondolni, mire is képes egy 125-ös speciál versenymotor. A MotoGP legjobb köridejét pedig 1:42:596-tal Sete Gibernau futotta, a legnagyobb végsebességet Loris Capirossi érte el a Ducati Desmoseidici-vel: 344 km/h. Ehhez hozzátartozik, hogy a Dunlop versenyigazgatója szerint a D208 RR és a D208 GP között ezen a pályán három másodperc van, slickgumikkal még egyszer két másodpercet lehet javítani. (...) Ha valaki nekem azt mondja, hogy nekem már a 600-as motor az kicsi, elkezdek magamban mosolyogni, nem állok le vele vitatkozni, csak megjegyzem magamnak az arcot, és megmarad a kép, hogy ennek az embernek még van mit tanulni a motorozásról."



Hozzszlsok

Erre a cikkre olvasói visszajelzés még nem érkezett.




Ha mondandd van...

Tagknt kell belpned ahhoz, hogy hozzszlhass a bloghoz.