Roland írta,
10 óra 24 perckor,
Motor témakörben.
Úgy látszik, Murphy törvényei a motorvásárlásra is igazak. Az elmúlt hetekben eléggé intenzíven kerestem az R6 utódját, sajnos kevés sikerrel. Sok motort megnéztem, és összességében az volt a benyomásom, hogy itthon nem könnyû jó vásárt csinálni a kisköbcentis (max. 400 ccm) kategóriában. Szinte kivétel nélkül szétgyilkolt, sérült gépeket árulnak, ami meg úgy-ahogy elfogadható állapotban van, azt aranyárban méri a gazdája. A kedvezõtlen tapasztalatok miatt már-már letettem arról, hogy még az idén motortulajdonos legyek. Ámde múlt hét szerdán rámmosolygott a szerencse. Az eBay nevû internetes bolhapiacon találtam egy igen jó vételnek tûnõ Aprilia RS250-est. Valamivel 1000 EUR felett járt a licit, amikor bekapcsolódtam. Mivel nem akartam a Porschékkal szaladgáló, "sponsored by daddy" német titánokkal versenyezni, aukción kívül vettem meg a gépet. Kimentem a festõi Deggendorfba, majd szemrevételezés, kipróbálás, alkudozás után leelõlegeztem a gépet. Pár nappal késõbb áruszállítóval hazahoztam, miközben élveztem az EU egyik nagyszerû vívmányát. A határon semmi adminisztrációs kötelezettség, a vámos is csak int, hogy guruljak tovább. Állítólag a területileg illetékes közlekedési felügyeletnél lehet majd forgalomba helyezni a vasat (a regisztrációs adóról szóló pletykák ismeretében ezt még idén érdemes megejteni).


A motort másnap kivittem a Hungaroringre, amirõl kanyarintottam is egy rövid beszámolót. Az Aprilia RS250 egyébként egy vérbeli kétütemû sportgép, annak minden elõnyével és hátrányával együtt. Télen lesz majd a motoron mindenféle átalakítás, de ez már egy másik történet.



Hozzszlsok

Erre a cikkre olvasói visszajelzés még nem érkezett.




Ha mondandd van...

Tagknt kell belpned ahhoz, hogy hozzszlhass a bloghoz.