Roland Ă­rta,
16 Ăłra 31 perckor,
Ring témakörben.
Egy ideje már tudjuk, hogy Manuel 'Sete' Gibernau Bultó 2006-ban egy gyári Ducatin fog versenybe szállni a világbajnoki címért. Ebben az évben a spanyol meglehetõsen sokszor parkolta le a kiegyensúlyozottságáról híres Honda RC211V-t a sóderágyban. Vajon mi lesz vele, ha átül egy olyan nyers méregzsákra, mint a Ducati Desmosedici? Aki látott már MotoGP futamot élõben, az tudhatja, hogy a Ducati pilóták sokszor nem a többiekkel, hanem magukkal az elemekkel küzdenek a versenypályán. Már a motoron maradás is egyfajta mûvészet azon a gépen, rossz nézni, ahogyan imbolyog a vas a kigyorsítások során. Az biztos, hogy a Hondán "elkényelmesedett" versenyzõnek nem lesz könnyû dolga, a Desmo ugyanis sokkal kevésbé fogja tolerálni a vezetõi hibákat és az állandó határon motorozást. Márpedig Setének a határon kell majd mennie, ha lépést akar tartani az olyan ifjú Hondás titánokkal, mint Hayden, vagy Melandri (a Doctor-t nem is említve). Ezek fényében nem mernék most nagyobb összeget megjátszani Sete 2006-os célbaéréseire (bár kívánom, hogy ne legyen igazam). Az idei szezont meg búcsúztassuk el egy igazán jellemzõ fotóval...





Hozzászólások

Erre a cikkre olvasói visszajelzés még nem érkezett.




Ha mondandód van...

Tagként kell belépned ahhoz, hogy hozzászólhass a bloghoz.