Milestone.hu -
 


2006.03.09. Ismét hazaértem

Roland írta,
18 óra 12 perckor,
Motor témakörben.
A múlt szombati es?s, saras, ronda id?ben kimentettük a mocit az ördög karmaiból. Hazavittük, próbálgattuk, és örültünk neki határtalanul (persze a történéseket mozgóképen is dokumentáltuk). Van tehát új bicikli, mégpedig Yamaha. Erhatos. Kérdezték itt-ott, hogy má' megin' mié' ez?

Volt ugye egy adott pénzösszeg (nem sokkal 2 mFt alatt, hitellel együtt), amit motorra szándékoztam költeni. Adott volt az is, hogy csak sportmotor jöhetett számításba. Elkezdtem hát böngészni a fenti kritériumoknak megfelel? portékák között. A Triumph-ot kapásból hanyagoltam, az Aprilia is ment a levesbe, mert nincs ebben a kategóriában modellje (bárcsak kijönne az RSV450...), Kawából meg a 6RR tetszene (ilyen kifinomult versenytechnikát azonban csak újonnan mernék megvenni). Ducatiból egy kellemes árú, viszont karcos, kormánygátló nélküli 749 Dark-ot találtam, Berlin mellett. Erre (f?leg fék és futóm? oldalról) sokat kellett volna költeni, hogy üt?képes legyen a pályán. Maradt tehát a japán szentháromság, a Honda-Suzuki-Yamaha trió.

A CBR 600RR meglep?en jól tartja az árát, hiszen Suzukiból és Yamahából ebben az ársávban majd' egy évvel fiatalabb gépeket lehetett találni a piacon. Honda tehát kil?ve. GSX-R 600, vagy YZF-R6, ez volt a kérdés.

Igaz, hogy a 2004-es gixxer már korszer?bb, mint az azonos évjáratú R6 (lásd radiális f?fékhenger és féknyereg, fordított villa, stb.), mégsem azt választottam. Diadalmaskodtak ugyanis az emóciók a józan ész felett. Nem akartam géesixeres lenni, nem tetszett a Suzuki által sugárzott image (pedig csomó el?nnyel járt volna, elég csak a gixxer-klubra gondolni). Ugyanakkor az R6 nálam már bizonyított, ezt a típust jól ismerem, a külseje a mai napig megdobogtatja a szívem, és az én szintemen nem lesz igazán érezhet? a két gép közötti teljesítménykülönbség. Hát így esett.


Most boldog vagyok, mert hétvégente egy olyan hangvillás gép nyergébe pukizhatok, amin 20 fokozatú Öhlins kormánygátló és Titanium Leo Vince dob van, ráadásul a hátsó felnin zsír új Pilot Power feszül. Hamarosan a gyári (grafit és fekete szín?) idomgarnitúra felkerül a padlásra és megtörténik a 18.000-es szervíz. Az új pályaidom design-t egyel?re csak a beavatottak ismerik (nagyon üt?s lesz, ha egyszer elkészül végre). Vigyázó szemetek április elsejére vessétek...



Hozzászólások

Erre a cikkre olvasói visszajelzés még nem érkezett.




Ha mondandód van...

Tagként kell belépned ahhoz, hogy hozzászólhass a bloghoz.