Tegnap este munka után elmentem gurulni. Kiugrottam Budaörsre a Yamaha import?rhöz (útközben megnéztem, hogy milyen is lett a
Ducati DiBosco szalonja), majd ellátogattam K?bányára, hogy szemügyre vegyem az ottani gokartpályát. Este sajnos már nem volt nyitva, így egy közeli parkolóban álltam neki gyakorolni. Az R6 vázgeometriája miatt a sz?k helyeken történ? lassú man?verezés nekem még nem az er?sségem, ezért leginkább ezt kezdtem el gyakorolni (nyolcasok, U-kanyarok kivitelezése a "lenyomásos" kanyarodási technikával, stb.). Egy órával kés?bb a fejl?dés már érezhet? volt: alapjáraton, kettesben, koppra fordított kormánnyal tudtam bevenni a fordulókat az üres parkoló tapadós aszfaltján. Viszont ahhoz, hogy a forgalomban ezek majd els?re jöjjenek, még nagyon sok órát kell eltöltenem a rutinpályákon...
Volt egyébként egy másik érezhet? el?nye is az esti gyakorlásnak. Mégpedig az, hogy az esti bójázást követ?en a motort sokkal könnyedebben, magabiztosabban terelgettem ide-oda a s?r?, esti forgalomban. Olyan volt, mintha szintet léptem volna a Motorozás c. szerepjátékban. Megéri gyakorolni.