Sorozatunk harmadik, egyben befejez? részében áttekintjük, hogy mit ad még a francia riviéra járm?ügyileg egy átlagos kalandozónak
szupersportautókon és
luxusyachtokon* kívül.
A helyiek sokszor ilyen-olyan
róják az utakat, kedvelt közlekedési eszköz továbbá a híres beach buggy, a
Mini Moke is.
A
kedvel?inek St. Tropez maga a mennyország. Számolatlanul sok a matuzsálemi korú
, rövid id? után elérhetjük azt az eufórikus állapotot, amelyben egykoron Orosz Péter és Feny? Balázs tántorgott a
Louis Vuitton Classic Boheme Run bemutatója után:
"Bágyadtan suhanunk a szerkeszt?ség felé. És úgy siklik át a szemünk minden autón, fogódzót nem találva, mint a lemerített uránlövedék a tartalékos katona tüdején. Tejesdobozok jönnek szembe. Sorozatgyártott termékek. Lelketlen, érdektelen, egérszürke massza. Kinek kell a valóság? Nekem biztos nem."
Az egész mili? egyébként ontja magából a kivagyiság illatát. Van akib?l ez akaratlanul jön el? a
révén, van aki viszont nagyon is tudatosan
a bámészkodók figyelmét.
Motoros csemegének hoztam képeket igényesen átalakított, aranyszín? Ducatiról, 2007-es Power Blue fényezés? XJR 1300-ról, extrákkal telepakolt sárga FZ1-r?l és a motorok kinti árszínvonaláról.
A csigaev?k amúgy közlekedésfelügyeleti szempontból is igencsak szerencsések, hiszen a vasakon elég egy
rendszámtáblát hordani. Hasonló szabályozás mellett nálunk is kevesebb lef?részelt, átalakított, hátizsákon hordott megoldással találkoznánk az utakon.
A végére pedig jöjjön néhány bulvárszagú fotó
és vér nélküli
motoros balesetr?l.
P.S.: Talmácsi Pista bácsinak még innen üzenném, hogy
.