Roland írta,
18 óra 25 perckor,
Motor témakörben.
Vasárnap a szlovákiai Martosról (a Belsõség egy éves fennállását ünneplõ buliból) hazafelé tartva arra lettem figyelmes, hogy valami szétesett a Yámákká fordulatszámmérõjében. Láttam, hogy a kis alkatrészek ott ugrálnak a számlap elõtt, de szerszámok hiányában nem tudtam mit kezdeni a szituációval.

Szétesett rögzítés
Szétesett rögzítés
Fejidom nélkül
Fejidom nélkül

Hazaérve aztán (enyhén másnapos fejjel) nekiálltam szétbontani a motort. Amint az a képeken látszik, a bicikli fél elejét le kellett szedni ahhoz, hogy hozzáférhessek a miniatûr kijelzõhöz. Sajnos a rázkódó alkatrészekkel megtett kilométerek nem múltak el nyomtalanul. A fordulatszámmutató végébe ellensúlyként (hiszen ez egy kifinomult Yamaha!) épített fémdarab kidörzsölte a hófehér számlapot. Szerencsére a sérülés sem méretre, sem elhelyezkedésre nem zavaró, ennyi még talán kell is (hiszen ez már nem új motor!). Néhány csavarozással, ragasztással és a ram air csövek illesztõgumijának összepasszításakor elejtett anyázással késõbb már kész is lett a gép. Az eredmény: jobb mint valaha!

Szétesett rögzítés
Kidörzsölve
Burkolat nélkül
Az eredmény: jobb mint valaha!




Hozzszlsok
Zippy mondta [2007.08.23. 11 óra 43 perckor]:

Hát igen a kifinomult versenytekknika és a magyar utak nem a legjobb páros...de persze egy 30 ezret futott R6 még így is szép teljesítmény, hogy még mindig egyben van.
baowah mondta [2007.09.16. 11 óra 12 perckor]:

:)

bitosan ejjel ezt is megjavitottak ommm-ek :D
Roland mondta [2007.09.17. 10 óra 12 perckor]:

Baowah, Isten hozott az olvasók között! :)




Ha mondandd van...

Tagknt kell belpned ahhoz, hogy hozzszlhass a bloghoz.