Roland Ă­rta,
22 Ăłra 20 perckor,
Motor témakörben.
Nemrég Olaszországban sikerült lencsevégre kapni a taljánok legújabb büszkeségét, a Ducati Hypermotard 1100-at. Helyszûke miatt egészalakos fotót én nem tudtam készíteni, mindenesetre a gyári képeken a filigrán gép így néz ki oldalról.

Kattints a képre!

Megéri elidõzni a részleteken! Gyönyörû az egyoldali hátsó lengõkar, a Marchesini 'Forged' feliratú Y-villás felni, a színtelen index, a karbon borítású Termignoni csõpár, a szupermotós, de mégsem bokorugró design.

Kattints a képre!

Minden porcikája olasz módra kifinomult, még az utaslábtartó sem olyan groteszk, mint általában a mai 600-as japán naked motorokon (pl. ER-6, GSR, Hornet). Térhálós a csõváz, karbon a farokidom, a Hypermotard felirat pedig maga a tipográfiai orgazmus.

Kattints a képre!

Karbon a bordásszíj burkolata, magnézium (színû?) a dekni. Még a diszkréten elhelyezett Shell Advance matrica is javít az összképen.

Kattints a képre!

Kézvédõbe integrált színtelen indexek, behajtható tükrök.

Kattints a képre!

A Brembo fékek radiálisan rögzítettek, az elsõ sárvédõ szintén karbonból készült, az oszlopnyi vastagságú fordított elsõ villaszárak pedig már-már MV Agusta magasságokba emelik a motort.

Kattints a képre!

A hegyes, elõrenyúló, viszont meglehetõsen mûanyag hatású orr-részen még faraghattak volna valamelyest a tervezõk.

Kattints a képre!

Megint itt a míves hátsó lengõkar, a dupla kidörrentõ, az Öhlins (külsõ gáztartályos) hátsó rugóstag, valamint a hosszú, de mégis kényelmes hatású vezetõülés.

Kattints a képre!

Nekem bizony kéne ez a pillesúlyú örömmotor. Hogy a nemes összetevõkkel felszerelt Ducati valójában mennyire jól motorozható, azt Ruben Xaus nemrég megmutatta. Nézzétek meg a képeket, ámuljatok és bámuljatok.



Hozzászólások
Kovaks mondta [2007.08.04. 15 Ăłra 53 perckor]:

Megküldenéd Kakucsringen, mi? :)))




Ha mondandód van...

Tagként kell belépned ahhoz, hogy hozzászólhass a bloghoz.